Nové oblečenie pre budúci ročník pozná už aj nemecká Borussia Dortmund. Domáca spoločnosť Puma jej pripravila dresy v tradičnom žlto-čiernom oblečení, ktoré sú poctou domácemu štadiónu Signal Iduna Park a vychádzajú z fanúšikovského návrhu.
Dresy sú vytvorené technológiou ULTRAWEAVE, ktorá v sebe spája optimálny výkon a pohodlie na ihrisku. Dizajnu dominuje čierna silueta strechy domácej arény. Partnerom zostáva aj v ďalšej sezóne internetová spoločnosť 1&1, na rukáve budú robiť futbalisti Dortmundu reklamu prepravnej firme GLS. Oblečenie dopĺňajú čierne trenírky so žltým logom Puma a pruhované štulpne. Na nich si môžeme všimnúť v poradí druhý pruh odspodu vyplnený číslom 09 predstavujúcim rok založenia klubu.
„Spolupráca s BVB na tejto súprave navrhnutej fanúšikmi bola obohacujúca skúsenosť. Ich priaznivci sú výnimoční a nás potešilo, že sme im mohli vytvoriť túto príležitosť,“ povedal Marco Mueller, produktový riaditeľ Puma Teamsport Apparel. „Vyberali sme z viac ako 15 000 návrhov. Vo výsledku sme stavili na deväť fantastických možností a zverili konečné rozhodnutie fanúšikom, ktorí sú srdcom tohto skvelého klubu. Sme nadšení z konečného produktu a dúfame, že rodina BVB zdieľa naše nadšenie.”
Dortmund sa dostal pred posledným kolom nemeckej Bundesligy na prvé miesto a môže po 10 rokoch zosadiť z majstrovského trónu Bayern Mníchov. Vo včerajšom stretnutí 33. kola zvíťazili zverenci Edina Terzića na pôde Augsburgu 3:0 a o všetkom sa rozhodne nasledujúci víkend. Na Borussiu čaká v domácom stretnutí Mainz. Žlto-čierni už majú istú miestenku v skupinovej fáze Ligy majstrov 2023/24.