Dresy AS Monako 2021/2022

2021/2022 Kappa Ligue 1
Autor: Myso

Na začiatok júla si nechalo prezentáciu svojich dresov aj Monako. Tretí tím minulej sezóny Ligue 1 oblieka tretí rok po sebe talianska spoločnosť Kappa, ktorá mu pripravila trojicu nových súprav. Uvedenie dresov nasledovalo niekoľko týždňov po predstavení novej klubovej identity. Jej súčasťou je aj slogan „Rise. Risk. Repeat.“ – „Stúpať. Riskovať. Opakovať.“ Nové súpravy boli odhalené vo videu, v ktorom sa spoločne so súčasnými hráčmi monackého klubu a nádejami z klubovej akadémie predstavil aj belgický raper Krisy.

Podľa slov talianskeho výrobcu, aj tretí rok po sebe pripravila spoločnosť Kappa monackému klubu oblečenie, v ktorom sa spája klubová DNA, elegancia a moderné technológie. Nové súpravy sú opäť vybavené technológiou Kombat Pro System, ktorá je synonymom mimoriadne odolného, priedušného a elastického materiálu.

Hlavné dresy sú v tradičnej červeno-bielej kombinácii v neodmysliteľnom diagonálnom vzore. Tento rok je použitý nový odtieň červenej farby známy ako tango red. Zadná strana dresov je tentokrát čisto červená a pod výstrihom si na nej môžeme všimnúť bielu korunku prevzatú z klubového znaku. Tričká sú podľa potreby doplnené bielymi alebo červenými trenírkami a štulpňami.

Náhradné tmavé dresy sú vyhotovené v antracitovej farbe, ktorá má odkazovať na odtieň karbónu. Ten je kľúčovým materiálom pre autá Formuly 1 a športovým priaznivcom istotne netreba pripomínať, že jedny z najpopulárnejších pretekov každého ročníka sa jazdia práve v Monaku. Dresy sú charakteristické tenkými prúžkami, ktoré sú umiestnené pod uhlom 55 stupňov, čo je presne rovnako ako diagonálny vzor na hlavných červeno-bielych dresoch.

Jemné detaily na náhradných dresoch sú aj v neodmysliteľnej klubovej červenej. Tenký červený prúžok si môžeme všimnúť v okolí véčkového výstrihu, na zakončenia rukávov, či na zadnej strane v spodnej časti tričiek. Monako má tento rok na dresoch dvojicu hlavných sponzorov. V lige sa na jeho oblečení objavuje emblém brokerskej spoločnosti eToro, zatiaľ čo v európskych súťažiach je to dlhoročný klubový partner Fedcom (svetový líder v produkcii síry a hnojív).

V priebehu augusta sme sa dočkali aj predstavenia tretích dresov, ktoré sú v krémovej farbe. Svoju zápasovú premiéru absolvovali v treťom kvalifikačnom kole Ligy majstrov. Monako v novom oblečení zvíťazilo na Letnej proti domácej Sparte Praha 2:0 gólmi Tchouaméniho a Vollanda, čo v konečnom výsledku znamenalo koniec českého vicemajstra v najprestížnejšej pohárovej súťaži.

Predná strana tretích dresov je vyplnená vzorom s kosodĺžnikmi. Ich strany sú opäť vyobrazené pod spomínaným uhlom 55 stupňov. Krémové oblečenie je doplnené trenírkami a štulpňami v rovnakej farbe. Po bokoch trenírok nájdeme emblémy spoločnosti Kappa, na štulpniach sú to okrem pruhu vo vrchnej časti aj nápisy Monaco. Zverenci chorvátskeho trénera Nika Kovača si však v lige zahrali aj v kombinácii s červenými časťami výstroja.

V novom oblečení chytajú aj brankári. Tí dostali k dispozícii žlté, zelené a fialové dresy. Ich spoločným znakom sú okrem diagonálneho vzoru na prednej strane aj tenké bielo-červené prúžky, ktoré nájdeme v spodnej časti na zadnej strane. Podobne ako na dresoch hráčov, aj na tých pre gólmanov sa podľa súťaže objavujú rozdielne emblémy sponzorov – eToro alebo Fedcom.

Monako po vyradení pražskej Sparty nestačilo v play-off Ligy majstrov na ukrajinský Šachtar Doneck (0:1 doma, 2:2 po predĺžení vonku). Osemnásobnému francúzskemu šampiónovi tak musela stačiť “len” účasť v skupinovej fáze Európskej ligy UEFA. V nej sú jeho súpermi holandský PSV Eindhoven, španielsky Real Sociedad a rakúsky celok Sturm Graz.

Publikované 6. novembra 2021 a zaradené do
2021/2022 Kappa Ligue 1

📸 kappastore.co.uk, instagram.com/asmonaco a gettyimages.com

Pridaj komentár

Naspäť na začiatok