Štvrtú priečku minuloročnej Série A obsadil Juventus Turín. Posledný víťaz domáceho pohára predstavil pred aktuálnou sezónou trojicu dresov, ktoré mu pripravila nemecká spoločnosť Adidas. Tradičné čierno-biele pruhované oblečenie oslavuje desať rokov klubu na štadióne Juventus Stadium (známom tiež ako Allianz Stadium), kde Stará dáma hráva svoje domáce zápasy od roku 2011.
Neodmysliteľný pruhovaný dizajn je tento rok doplnený odkazmi na spomínaný domovský stánok. Povrch čiernych pruhov vypĺňa textúra s hviezdami, ktorá pripomína klubový chodník slávy. Na ňom sú vyobrazené mená klubových legiend umiestnené uprostred hviezd. Na vnútornej strane výstrihu si môžeme všimnúť anglický nápis „10 years at home” – „Desať rokov doma.“
Fanúšikov iste zaujalo aj logo partnera Jeep. To je tento rok na hrudi doplnené aj modelovým označením 4xe. Podobne mal v minulosti svoje dresy upravené aj konkurenčný klub z Milána. Futbalisti AC robili v časoch partnerstva s automobilkou Opel reklamu modelom Zafira či Meriva. Tradičné pruhované dresy majú hráči Juventusu doplnené bielymi, prípadne čiernymi trenírkami a štulpňami.
Náhradné čierne oblečenie bolo predstavené v závere júla. Podľa vyjadrení zástupcov spoločnosti Adidas je inšpirované nočným životom, elektronickou tanečnou hudbou a mladým duchom mesta Turín. Tmavá farba dresov navyše symbolizuje práve samotnú noc, ale rovnako aj jednu z neodmysliteľných klubových farieb 36-násobného talianskeho šampióna.
Povrch tričiek je pokrytý tenkými prúžkami s farebnými prechodmi. Tie majú vytvárať na oblečení efekt nočných svetiel. V podobnom duchu sú spracované aj tradičné tri pruhy na pleciach, kde je viditeľný farebný gradient z oranžovej do ružovej. Súpravy pre zápasy na ihriskách súperov dopĺňajú čierne trenírky a čierne štulpne, ktoré sú však odlišné oproti ostatným používaným k pruhovaným dresom.
Tretie dresy boli uvedené v priebehu augusta a sú vyhotovené v žlto-modro-bielom prevedení. Pomerne odvážny dizajn kombinuje v sebe prvky z viacerých dresov Juventusu z minulosti. Novinka má odkazovať na 90. roky minulého storočia, čo podčiarkuje aj použitie dvojfarebného loga spoločnosti Adidas.
Modro-žltá kombinácia farieb je odkazom na erb mesta Turín. Všetky tohtoročné súpravy Starej dámy sú vytvorené v rámci programu Adidas PRIMEGREEN, ktorý pri výrobe oblečenia používa recyklovateľné materiály. Tretie oblečenie dvojnásobného víťaza Ligy majstrov dopĺňajú modré trenírky a štulpne so žltými prúžkami.
Brankári chytajú v aktuálnom modeli Adidas Condivo GK 21. K dispozícii ho majú vo viacerých farbách, najčastejšie sa predstavujú v zelenom a oranžovom. Ani im nechýba v domácich súťažiach nad logom nemeckého výrobcu zeleno-bielo-červený kruh symbolizujúci spomínané víťazstvo v domácom pohári Coppa Italia.
Aj štvrtá priečka v lige zabezpečila Juventusu priamu kvalifikáciu do skupinovej fázy Ligy majstrov. V nej boli zverenci Massimiliana Allegriho vyžrebovaní do skupiny B, v ktorej bojujú o postup s londýnskou Chelsea, ruským Petrohradom a švédskym zástupcom Malmö FF. Po dvoch septembrových zápasoch majú zatiaľ na svojom konte plný počet bodov so skóre 4:0.