Tretí rok v rade pokračuje spolupráca SSC Neapol s módnym domom svetoznámeho návrhára Giorgia Armaniho. Jeho športová divízia EA7 pripravila úradujúcemu talianskemu šampiónovi nové súpravy pre sezónu 2023/24. Oblečenie oslavuje spojenie medzi futbalovým klubom a mestom Neapol, ako aj globálnou fanúšikovskou základňou Partenopei. Belasé a biele dresy boli odhalené vo videu v rámci kampane A NEW 3RA, ktorá ukazuje surfistu na pobreží Neapola, v okolí ostrova Capri či ikonického móla v Malibu, čím prezentuje popularitu klubu po celom svete.
Hlavné dresy sú v tradičnej belasej farbe. Tričká majú véčkový výstrih doplnený talianskou trikolórou. Tá symbolizuje, že klub je momentálne vo svojej krajine na absolútnom vrchole, čo potvrdil ziskom tretieho majstrovského titulu v histórii. Povrch oblečenia pokrýva textúra zložená z malých kruhov s písmenom N vychádzajúcich z podobizne klubového znaku. Spomínanú trikolóru nájdeme aj na koncoch rukávov.
Náhradné biele dresy sú charakteristické digitálnou potlačou Vezuvu. Neodmysliteľná súčasť mesta je umiestnená na celej prednej strane tričiek, zatiaľ čo vzadu prechádza do spomínaného vzoru s písmenami N v krúžkoch. Trikolóru na véčkovom výstrihu a zakončeniach rukávov tentokrát strieda výrazné tmavomodré prevedenie. Vzadu nad menovkami sa nachádza skratka klubu SSCN.
Futbalovým priaznivcom v minulosti prekážalo v súvislosti s oblečením neapolského klubu výrazné logo minerálnej vody Lete. Tá má totiž červeno-biely emblém, ktorý farebne nie príliš pasoval k belaso-bielemu prevedeniu dresov talianskeho šampióna. Od budúcej sezóny to však už nebude platiť. Klub predĺžil zmluvu len s lodnou spoločnosťou MSC, ktorá s ním spolupracuje už od roku 2011 a bude jediným hlavným partnerom na prednej strane tričiek. Na rukáve ešte nájdeme logo platformy eBay, vzadu pod číslami emblém kórejskej spoločnosti UPbit obchodujúcej s kryptomenami.
O nových dresoch povedal pár slov aj samotný Giorgio Armani: „Uprednostňujem dlhodobé vzťahy. Rodia sa zo spoločných hodnôt a sú založené na integrite. Táto integrita slúži aj ako základný kameň tímovej práce, a preto som rád, že opäť môžem spolupracovať s Neapolom. Tímom, ktorý ukázal veľkú súdržnosť a charakter.”
Kolekciu dresov navrhla opäť dizajnérka Valentina De Laurentiis: „Bolo to pre mňa privilégium, že som mohla za posledné dva roky spolupracovať so skupinou Armani, najmä preto, že naše dresy vošli vďaka minulej sezóne do histórie. Najvýraznejším znakom nového trička je klubový znak, golier a trikolórový spodok rukávov, ktoré podčiarkujú naše historické víťazstvo. Dominantnou farbou je a vždy bude belasá. Druhý dres vzdáva poctu nášmu mestu, pričom klubový znak vystupujúci z Vezuvu symbolizuje úsvit novej éry.“
Neapol sa vďaka minuloročnému úspechu predstaví druhý rok po sebe v skupinovej fáze Ligy majstrov. V minulej sezóne dokázal v konkurencii FC Liverpool, Ajaxu Amsterdam a Glasgowu Rangers postúpiť z prvého miesta. V osemfinále potom vyradil nemecký Eintracht Frankfurt, no vo štvrťfinále ho zastavilo konkurenčné AC Miláno.