V prestížnej Lige majstrov sa túto sezónu predstavuje aj VfL Wolfsburg. Štvrtý tím minulého ročníka Bundesligy oblieka americká spoločnosť Nike, ktorá mu pripravila dvojicu nových dresov. Hlavné svetlozelené i náhradné tmavozelené boli predstavené ešte počas mája. Domácu verziu si futbalisti nemeckého majstra z roku 2009 stihli vyskúšať ešte v poslednom kole predchádzajúcej edície ligovej súťaže, v ktorom prehrali s Mainzom na domácom trávniku 2:3.
Podľa tlačovej správy klubu má nové hlavné oblečenie vo výraznej zelenej farbe niekoľko žiarivých pruhov, ktoré vytvárajú živý vzor. Pruhy sú navyše rozdelené rôznymi bielymi čiarami, ktoré dodávajú domácemu dresu Die Wölfe športový, módny a elegantný vzhľad. Partnerom klubu je aj naďalej automobilka Volkswagen, ktorej tmavomodré logo nájdeme tradične na hrudi. Súpravy dopĺňajú svetlozelené trenírky a štulpne.
Náhradné tmavozelené dresy čerpajú inšpiráciu zo 70. a 80. rokov minulého storočia. Tmavý základ je skombinovaný so žiarivými prvkami. V okolí véčkového výstrihu si môžeme všimnúť dva tenké prúžky a vo svetlozelenom prevedení sú vyhotovené aj emblémy výrobcu a hlavného klubového partnera. Tmavozelené tričká dopĺňajú trenírky a štulpne v rovnakých farbách.
Nové dresy boli v máji predstavené v rámci kampane #Nachtschicht (nočná smena). Klub takto podčiarkol svoje úzke prepojenie so spoločnosťou Volkswagen, ktorá sídli práve vo Wolfsburgu. Nové súpravy sú tiež navrhnuté tak, aby v sebe snúbili moderný dizajn a návrat k mestskej a klubovej DNA. Dresy sú výsledkom využitia moderných technológií a inovácií, podobne ako aj prototyp auta Erlkönig od miestnej automobilky.
Wolfsburg už tretiu sezónu v rade využíva aj belasé dresy. Tie mali víťazi Nemeckého pohára z roku 2015 na sebe prvýkrát ešte počas ročníka 2019/20. V aktuálnej sezóne ich využili práve v pohárovom stretnutí počas augusta. Na stretnutie na ihrisku tímu Preussen Münster však nebudú spomínať v najlepšom. So súperom zo štvrtej ligy totiž prehrali dvojgólovým rozdielom a so súťažou sa tak rozlúčili hneď po úvodnom zápase.
Belasé tričká sú skombinované s tradičnými klubovými farbami – zelenou a bielou. Tie nájdeme na prednej strane véčkového výstrihu, či zakončeniach rukávov. Na vnútornej strane výstrihu si môžeme všimnúť erb mesta Wolfsburg. Logo spoločnosti Volkswagen je podobne ako emblém výrobcu Nike biele. Tretie dresy sú skombinované s belasými trenírkami a bielymi štulpňami s päticou svetlozelených prúžkov.
V dvoch rozdielnych modeloch sa nám predstavili tento ročník brankári. Tí odštartovali sezónu ešte v staršom modeli Nike Gardien III, no v septembrových zápasoch už začali zabraňovať gólom v novšej verzii Nike Promo. Napriek zmene dizajnu si ale zachovali farby. Ich oblečenie je v obidvoch prípadoch buď oranžové alebo šedé.
Súpermi Wolfsburgu sú v základnej G skupine Ligy majstrov francúzsky majster OSC Lille, rekordný víťaz Európskej ligy UEFA FC Sevilla a rakúsky zástupca Red Bull Salzburg. Čerstvou klubovou novinkou je výmena trénera. Po nepresvedčivých výsledkoch na domácej pôde i európskej scéne nahradil bývalého holandského reprezentanta Marka van Bommela nemecký kormidelník Florian Kohfeldt.