V predstavovaní dresov talianskych mužstiev sa dnes opäť pozrieme do Ríma. Lazio sa v sezóne 2018/19 predstavuje v oblečení z dielne domácej spoločnosti Macron.
Dresy dvojnásobného talianskeho šampióna sú tento rok výnimočné, keďže vychádzajú priamo z historického klubového znaku. Tričká sú rozdelené na dve časti – vrchnú bielu od spodnej belasej oddeľuje výrazný emblém orla, ktorého krídla siahajú v podobe štyroch horizontálnych pruhov až na rukávy.
Stojí za zmienku, že tento nápaditý dizajn nemajú futbalisti rímskeho klubu na svojich dresoch po prvýkrát. Stretnúť sme sa s ním mohli už v 80. rokoch minulého storočia a rovnako aj v sezóne 2014/15, kedy klub oslavoval 115. výročie svojho založenia.
Oblečenie bolo pôvodne predstavené bez emblémov reklamných partnerov, v priebehu sezóny sa na ňom ale objavila dvojica reklám. Bielu časť nad hlavou orla vypĺňa logo stávkovej spoločnosti Marathon Bet, na zadnej strane tričiek potom nájdeme dlhoročného partnera klubu, ktorým je výrobca spotrebnej elektroniky Séleco.
K štýlovým tričkám majú futbalisti rímskeho celku k dispozícií belasé trenírky a belasé štulpne. Tie sú uprostred vyplnené emblémom spoločnosti Macron a nápisom SS Lazio 1900, ktorý symbolizuje rok založenia klubu.
Oblečenie s výraznou siluetou orla dostali k dispozícií aj brankári, ktorí sa predstavujú v čiernych dresoch doplnených belasými prvkami. K dispozícií majú ale aj červené a zelené oblečenie, ktoré je už ale v oveľa jednoduchšom dizajne.
Lazio vlani obsadilo v Sérii A piatu priečku, vďaka ktorej si zabezpečilo účasť v skupinovej fáze Európskej ligy UEFA. Okrem dvoch spomínaných titulov sú Biancocelesti aj šesťnásobným víťazom Talianskeho pohára a štyrikrát sa tešili aj zo zisku domáceho superpohára.