V priebehu júla predstavil svoje nové dresy aj taliansky Neapol. Mužstvo, v ktorom pôsobí aj kapitán slovenskej reprezentácie Marek Hamšík bude podobne ako v minulom období obliekať domáca spoločnosť Macron.
Neapol predstavil svoje nové dresy postupne. Jedenásty júlový deň bol vyhradený prezentácií hlavných belasých, o deväť dní neskôr prišli na rad aj náhradné a tretie. Inšpiráciou pre všetky nové dresy sa stalo oblečenie neapolského klubu z roku 1987, kedy dokázali “Belasí” prvýkrát triumfovať v talianskej Sérií A.
Nové dresy zaujmú najmä výraznými golierikmi, ktoré sú vo všetkých troch prípadoch v belasej farbe kombinované s bielou. Na zadnej strane je možné nájsť na bielom podklade belasý nápis SSC Napoli. Partnerom klubu zostáva aj do budúcej sezóny minerálna voda Lete, ktorej červeno-biele logo nemožno na dresoch prehliadnuť.
Neapolský klub bude ale v budúcej sezóne robiť reklamu aj spoločnosti MSC, ktorá sa zaoberá lodnou dopravou. Každý z troch predstavených dresoch obsahuje okrem spomenutého nápisu na zadnej strane výstrihu aj visačky na bokoch tričiek, ktoré majú zaisťovať autenticitu a kvalitu produktov Macron.
K novým dresom sa vyjadril aj Gianluca Pavanello, generálny riaditeľ spoločnosti Macron: „Vieme, že fanúšikovia Neapola sú veľmi vášniví. Pre spoločnosť Macron je cťou predstaviť nové dresy, ktoré v sebe spájajú vášeň a dizajn so všetkými výhodami moderných materiálov.“ Nové dresy podľa spoločnosti Macron znižujú trenie oblečenia s pokožkou a umožňujú jej tak voľnejšie dýchať.
Gianluca Pavanello vo svojom príhovore vyzdvihol aj úspechy Neapolu, ktoré zviditeľnili značku Macron: „Sme presvedčení, že nové dresy sú oslavou minulosti, súčasnosti i budúcnosti tohto výnimočného tímu. Spolu s dosiahnutými výsledkami Neapola rastie aj značka Macron a sme veľmi hrdí, že tento klub môžeme sprevádzať na ceste za ďalšími úspechmi.“
Okrem hlavných belasých a náhradných žltých dresov predstavil SSC Neapol aj tretie dresy. Tie sú v tmavošedej farbe, no na fotografiách chytajú v kombinácií s belasými prvkami skôr tmavomodrý nádych. Neapol by ich mal používať aj v skupinovej fáze Ligy Majstrov, v ktorej si zahrá vďaka tretej priečke z minulého ročníka Série A.
K novým dresom Neapola vydala talianska spoločnosť Macrom aj prezentačné video, ktoré doprevádza pieseň Viva La Vida od britskej rokovej skupiny Coldplay.
Najvýznamnejším klubovým úspechom Neapola je zisk Pohára UEFA z roku 1989. Dres klubu, ktorý má v Taliansku prezývku “Partenopei” v tom čase obliekal aj kontroverzný Diego Maradona.