V priebehu leta minulého roka došlo aj k predstaveniu náhradných dresov monackého klubu. Futbalisti AS sa proti bielo-červeným súperom predstavujú v tomto ročníku v tmavozelenom oblečení doplnenom zlatými detailmi.
Aj náhradné dresy sú vyhotovené v dizajnovom prevedení Nike Vapor. Výstrih je v prednej časti doplnený zeleným gombíkom. Na hrudi nájdeme logo partnera klubu, ktorým je finančná spoločnosť FEDCOM. Vo francúzskej súťaži robia monackí futbalisti reklamu aj pracovnej agentúre Triangle Intérim a minerálnej vode Orezza.
Na vnútornej strane výstrihu sa nachádza klubové motto „Unique Forever” – „Navždy jedineční.” Tmavozelené tričká majú futbalisti francúzskeho vicemajstra doplnené tmavozelenými trenírkami a štulpňami, zahrali si však aj v červených, ktoré si zriedkavo oblečú aj k hlavným bielo-červeným dresom. Futbalistov AS sme v aktuálnom ročníku mohli vidieť aj v bledomodrých dresoch z predchádzajúcej sezóny.
Monako túto sezónu ustúpilo z horných priečok v najvyššej súťaži. Klubu sa nedarilo ani v Lige majstrov, kde získal v základnej skupine len jediný bod za remízu 1:1 s belgickým Club Brugge. Najväčšími klubovými úspechmi v pohárovej Európe tak zostanú finálové účasti v Lige majstrov (2003) a PVP (1992).