Spoločnosť Nike predstavila v priebehu septembra tretie dresy pre viaceré európske veľkokluby. Nového oblečenia sa tak dočkala aj londýnska Chelsea, ktorú americký dodávateľ začal obliekať na začiatku aktuálneho ročníka.
Aj pre Chelsea bol zvolený futuristický dizajn v tmavých odtieňoch šedej. Kontrastom je belasá farba, v ktorej sú vyhotovené pruhy na rukávoch i emblém dodávateľa dresov. Klubový znak londýnskeho celku má tradičnú podobu, rovnako ako aj červeno-biele logo partnera Yokohama Tyres.
Na zadnej strane dresov je v spodnej časti viditeľný šedý nápis Chelsea FC. Tmavé trenírky sú pokryté rovnakou textúrou ako tričká a doplnené klubovým znakom a belasým logom spoločnosti Nike. To nájdeme aj na prednej strane šedých štulpní, kde ho dopĺňa skratka klubu CFC.
The Blues sa v nových dresoch predstavia v závere septembra na pôde Atlética Madrid, ktoré je jedným zo súperov Chelsea v skupinovej fáze Ligy majstrov. Londýnsky klub si v C skupine zahrá okrem španielskeho zástupcu aj s azerbajdžanským FC Karabach a talianskym AS Rím.
Poznámka: Článok bol na web doplnený v roku 2019.